© Copyright 2020. All Rights Reserved.
Contact us
e-mail: nnfiscalprint@gmail.com
Tel : 0771446893, 0771446865, 0369446506
Service: 0770329003
Sibiu, Str. Autogarii, Nr. 16, Etaj 1
Incheierea unui contract de service nu este doar o obligatie ce revine agentului economic conform legislatiei in vigoare, trebuie sa aduca si beneficii utilizatorului. Firma noastra va propune un abonament anual conceput astfel incat dvs. sa profitati de servicii de calitate si sa economisiti timp si bani: asiguram mentenanta aparaturii fiscale, iar tehnicienii nostrii va vor oferii suport tehnic pentru solutionarea oricarei probleme. Serviciile oferite in pretul contractului de service sunt urmatoarele: remedierea defectiunilor cat mai rapid posibil de la inregistrarea solicitarii 72 ore, aveti prioritate la rezolvarea problemelor, va oferim asistenta telefonica de luni pana vineri intre orele 9.00-17.00, asiguram livrarea consumabilelor, adaugarea de articole suplimentare in casa de marcat, reinstruirea personalului, modificare ora, revizie anuala, reduceri la anumite piese de schimb iesite din garantie.
PROCEDURA DE DEFISCALIZARE A UNEI CASE DE MARCAT
Pentru inchiderea unui punct de lucru sunt necesari urmatorii pasi:
Predarea memoriei fiscale si a jurnalului electronic se efectueaza la sediul firmei de service. Extragerea memoriei fiscale din aparat se efectueaza numai de catre un tehnician de service autorizat pentru aparatul respectiv.
ACTE NECESARE PENTRU PREDAREA MEMORIEI FISCALE:
Cartea de Interventii (contine toate inregistrarile efectuate de tehnicianul de service pe toata durata de functionare, precum si toate datele de indentificare ale casei de marcat si datele utilizatorului) si Registrul Special al casei de marcat.
Nota! Casa de marcat trebuie sa fie functionala si sa aiba rola de hartie si cablu de alimentare.
Dupa predarea memoriei utilizatorul depune formularul 4105 si atasaza procesul verbal de predare memorie primit de la firma de service impreuna cu jurnalul electronic si memoria fiscala timp de 5 ani.
Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul (ne ocupam noi) ce se depune ulterior de catre contabilul firmei dumneavoastra in spv-ul firmei semnat digital.
-Copie dupa certificatul constatator (punct de lucru sau ambulant)in cazul in care casa de marcat va functiona la sediu sau comert ambulant, Copie dupa BI/CI al administratorului.
-Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat, Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat, Copie dupa Certificatul de Garantie, Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat, etc.
Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor trimise cu minim 2 zile in tabel excel sunt servicii oferite GRATUIT la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat sau la adresa Sibiu, str.Autogarii Nr.16 Etaj 1.
-Declaratia de instalare in 4 exemplare, Certificatul de la D.G.F.P in copie, Cartea de interventii si Registrul Special, Primul BON FISCAL si primul Raport Z, conectarea casei de marcat la sistemul informatic.
-Registrul special, Cartea de interventie vizata de Administratia Financiara a punctului de lucru.
nnfiscalprint@gmail.com
Comenzi: 0771446893, 0771446865
Tel. fix/comenzi: 0369446506
Str. Autogarii, Nr. 16 Etaj 1 Birou 10 Sibiu